środa, 11 listopada 2009

Cardlift #10

w art-piaskownicyOliwiaen zainspirowała mnie sercową kartką. Myślałam, że to nie moje klimaty.
Ale jak się rozkręciłam, to trudno było zakończyć. Zresztą widziłam na innych blogach, że nie tylko ja z letka oszalałam.

Pierwszy rzut kartonowo-sznurkowy na cudnych papierach Rivendell z ils.



Drugi rzut to wersja srebrna, także z użyciem Rivendell.


Trzeci rzut, świąteczny, na zimowych papierach Rea, też z ils. Z wykorzystaniem laski cynamonu i szyszek.



Natomiast wczoraj przeżyłam miłą chwilę. Po raz pierwszy otrzymałam blogowe wyróżnienie. Od Magdy, autorki bardzo inspirującego mnie bloga Color Sepia. Magda tworzy przepiękne rzeczy i daje im niezwykłą fotograficzną oprawę. Dziękuję Magdo bardzo.


6 komentarzy:

  1. gratuluję wyróżenienia :)
    kartki cudne!!
    ta świąteczna jest bajczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki. Super pomysł z kartonem i sznurkiem.
    Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piękne, zimowa mnie urzekła :-) Dziekuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne karteczki!!
    buziaki,zycze milego dnia!
    Magdalena/color sepia

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak Kasiu, to moje bombki a inspiracja ...zgadnij od kogo?
    pozdrawiam
    magdalena

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, to znowu ja sie dobijam, co do mydelek to gdybys miala jakies watpliwosci pytaj, bo robie od dawna.
    Buzial

    OdpowiedzUsuń